Tuesday, April 20, 2010

THE MAKING OF.....

Salam satu Malaysia... Sudah 2 ke 3 malam saya mencuba untuk upload gambar2 terbaru hasil kerja saya, tapi keciwa... internet problem... Malam ni saya berjaya...

Saya tak sabar untuk berkongsi dengan rakan2 semua. Minggu lepas saya rasa amat bertuah kerana dapat bekerjasama dengan dua nama yang gah dalam bidang masing2 kat Kuala Terengganu ni. Dee ialah pemilik Dee Renjis Gallery merupakan jurusolek tersohor di Kuala Terengganu manakala Meng ialah photographer terkenal di Kuala Terengganu dan Nik orang tak berapa nak kenal, baru je nak mencari tapak dipersada ini...

Satu sesi photoshoot telahpun diadakan disekitar Terengganu. Bertemakan batik, salah satu hasil tangan penduduk negeri Terengganu saya diberi kepercayaan untuk menyolek salah seorang model iaitu Aya. Manakala Ayu dimekapkan oleh Dee... Jom saksikan The making...

Meng, Dee & Ayu sedang bertungkus lumus...

Kerja-kerja touch-up sedang berlangsung...

Ini model saya Aya... Before & After...

Anggun...

Aya & Ayu

Untuk makluman semua, gambar-gambar di atas adalah menggunakan kamera saya sendiri dan sebahagiannya saya yang ambil, untuk hasil gambar yang deboomm dan lagi cerita mengenai photoshoot ini, nantikan sambungannya... Tunggu...










No comments:

Post a Comment