Wednesday, March 3, 2010

KELAS SOLEKAN BERSAMA GEE CANTIK

Salam... Pada 20 Februari yang lalu, saya telahpun menyertai kelas solekan bersama GEE CANTIK di Melaka. Sememangnya saya sangat meminati hasil solekan GEE. Walaupun jarak antara Melaka dan Terengganu agak jauh tapi demi ilmu saya redah je... Akhirnya dapat berjumpa dengan GEE. Saya lah antara peserta terawal sampai... Teruja sungguh...

Sudah pastinya ini antara kelas solekan 'terbest' yang pernah saya hadiri. GEE begitu ramah dan tidak lokek melayan dan menjawab soalan yang diajukan. Pada hari tu GEE turut dibantu oleh Chichi. Kedua-dua mereka ni memang best sesangat...

Kalau ikut jadual, kelas ni berakhir jam 6 petang, tapi bila dah masing-masing begitu excited dan GEE turut berkongsi extra skill, apa lagi hampir jam 9 malam baru selesai. Tak lupa juga kepada Encik Rahman sekeluarga, hidangan yang disediakan lazat-lazat belaka. Sampai ke malam kami di rumah Encik Rahman. Jutaan terima kasih diucapkan.

Buat semua rakan-rakan yang turut sama menyertai kelas GEE ni, harap hubungan kita tak akan berakhir di kelas itu je, contact2 la. Semoga kejayaan akan sentiasa bersama kita. U all semua memang bessssttttt...

Saya dan Gee

Saya Gee dan Chichi

Bergambar bersama guru

Saya dan kawan2 baru

Demostrasi solekan oleh Gee Cantik

Model saya, Fieza...

Fieza dan saya

Inilah Sijil Penyertaan daripada GEE CANTIK RESOURSE

No comments:

Post a Comment