Saturday, May 29, 2010

GEMPAK SELEBRITI ASTRO, SHAHBANDAR KUALA TERENGGANU


Bersama Adam, Akma, Aishah dan Stacy

Bersama Akim dan Farish

Barisan mekap artis profesional Baby Elle, Kay Rohani, Aszmerak dan Dee Renjis...

Bersama 'kakak' Kak V dan Kak Pah

Gigih menjalankan tugas masing-masing

Ini la penari yang saya mekapkan...(lupa nak tanya nama)

Pose istimewa daripada Kak Pah, Dee, Baby Elle, Kak V dan Kay Rohani


Hiii... Apa Khabar ...? Saya ingin berkongsi bersama semua, satu pengalaman baru bagi saya. Pada 15 Mei 2010 yang lalu bertempat di Taman Shahbandar, Kuala Terengganu telahpun berlangsung Konsert Gempak Selebriti Astro. Saya telahpun diberi peluang untuk memekapkan seorang penari bagi acara ini. Sungguh teruja dan berdebar, maklumla biasanya mekapkan pengantin je... Kelam kabut la saya kat belakang pentas tu, ingat pesan Baby, "kat tangan nik mesti sentiasa ada kotak tisu, orang tau kita mekap artis, jangan takut-takut". Apa taknya kita dah macam rusa masuk kampung... Tapi memang best la, sakan dapat bergambar dengan artis2 AF...

Teima kasih tak terhingga kepada mekap2 artis profesional Baby Elle, Kay Rohani dan Aszmerak kerana memberi peluang kepada saya, serta kepada Dee, terhutang budi sungguh kerana memperkenalkan kita kepada mereka. Jasa mu akan ku kenang sampai bila-bila

No comments:

Post a Comment