Sunday, May 2, 2010

MAJLIS AKAD NIKAH FIFI...

Salam bahagia untuk semua rakan seperjuangan serta pengunjung blog saya. Minggu lepas saya telahpun melaksanakan tugas untuk memekapkan Fifi di Bukit Payung, Terengganu. ALHAMDULILLAH... Rezeki kurniaan Yang Maha Esa... Untuk kempat-empat Majlis bersejarah akad nikah, sanding, sambut menantu dan outdoor shoot, saya telah dipertanggungjawabkan untuk memekapkan Fifi. Majlis Akad Nikah berlangsung pada sebelah malam dengan gilang-gemilangnya. Fifi begitu anggun di dalam persalinan white pink.

Malam tu saya terpaksa 'berkampung' di rumah Fifi , memandangkan kereta saya dihadang oleh kereta rombongan pihak lelaki. Jenuh menunggu, hampir pukul 12 malam jugak la baru beredar. Menu pada malam tersebut ialah Laksa Kuah Merah.. Bezzz... Jom la saksikan gambar2 yang saya ambik... Kepada sesiapa yang memerlukan khidmat saya, jangan la malu-malu, call je...






Nantikan banyak lagi gambar-gambar untuk majlis berikutnya...

1 comment:

  1. erm so nice...cantik.....bila plak turn aku nak mencantikkan raja sehari ni...sabor..sabor..yer...

    ReplyDelete