Saturday, April 10, 2010

MAKEUP DINNER TEHA PART 2

Hiii rakan-rakan seperjuangan... Tajuk kat atas tu, macam drama bersiri pulak... Untuk malam kedua, Tema Dinner Teha, ialah BLACKROSE... Teknik smokey jugak yang saya gunakan cumanya pada malam kedua ni saya menggunakan colour brown gold and black, bagi Teha nampak ganas sikit... Tapi sayang sedikit bila guna kamera cap ayam ni, colournya dah jadi lain daripada colour sebenar. Kak K sekali lagi, menyediakan segala kelengkapan untuk adik kesayangannya ini dan untuk pengetahuan semua, pemakaian tudung Teha pada malam tersebut merupakan idea Kak K. Kak K jugak turut membantu saya mengambil beberapa keping gambar sementara saya sibuk mengemas beg mekap. Memandangkan la ni, mata saya dah ngantuk... Jom la kita saksikan gambar2 yang sempat diambil oleh saya dan Kak K.


Itu dia, sekumtum Blackrose di bahu Teha...

Gambar-gambar Teha yang diambil oleh Kak K...

Teha ohhh Teha...

Aksi 'nakal' Teha...

Ini dia, Teha bersama Kak K...

No comments:

Post a Comment